sobota, 29 października 2011

Data zlotu

Hej :)

Ustaliłyśmy wstępną datę zlotu! Jest to 14.07.2012
Jeżeli nic się nie zmieni, np. urząd miasta nam nie zezwoli na zrobienie zlotu w tym dniu, to zostaniemy przy tej dacie. Obiecujemy, że z naszego powodu data nie ulegnie zmianie :)

Napisałyśmy do kilku magazynów, aby wypromować nasz zlot. W ciągu tygodnia postaramy się zrealizować kolejny pomysł. Teraz czekamy na odpowiedź od pewnej osoby na temat zlotu, która nam może bardzo, bardzo pomóc, ale czy będzie chętna? Nie wiadomo. Mamy nadzieję, że tak! Wy też miejcie! Nie wyjawiamy kto to jest, bo nie chcemy zapeszać :D Trzymajcie mocno kciuki!

7 komentarzy:

  1. Kurcze . a nie da się wcześniej . ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie, chyba że urząd miasta się na tę datę nie zgodzi to w wtedy zmienimy.. A o jaką datę Ci chodzi ? :)

      Usuń
    2. Nie wiem . Ja bym chciała w czerwcu jakoś . Bo większość fanek w lipcu już nie ma . Ale ja się do was mogę dostosować ; )
      Zapraszam do mnie ; )

      Usuń
  2. Nie lubię Justina Biebera. Nie zaśmiecajcie tym BRAVA. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro go nie lubisz to po co w ogóle tu weszłaś? :)

      Usuń
  3. cholera! Akurat w tym dniu wyjeżdżam na kolonie! Nie no! A tak cholernie chcę poznać inne Beliberki :( Szkoda...może jeszcze kiedyś się uda taki zlot zorganizować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie nie jestem pewna czy gdzieś nie wyjeżdżam . Ale nie wiadomo . ; )

      Usuń